Pages

Monday, December 3, 2012

kerana aku kesempitan,

akhirnya kau kembali.


nantikan.


20 dec 2012 ..

***
lemas.
dengan permainan dunia,
yang kalau aku punya mujahadah yang kuat,
ini bukan satu halangan buatku,
buat sesiapa pun!

bukan kalendar mayan yang sedang aku perkatakan.

tapi suatu saham yang aku impi untuk laburkan.

mudahan berkah

dengan kesempitan waktu yang semestinya bukan milikku,
siapalah aku untuk menjadikannya alasan untuk tidak punya waktu,
kerana sungguh,
aku ,
tidak punya apa-apa,
hatta waktu itu pun bukan milik aku,
tapi milik SiPemberi Waktu,
maka apalah darjat aku,
untuk melabel waktu itu,
aku yang punya,
lantas memberi 1001 alasan,
untuk tidak punya waktu,
buat Si Pemberi Waktu.

muhasabah. muhasabah.

cuma 20 muka,
itu satu mujahadah!

No comments:

Post a Comment