Pages

Monday, April 22, 2013

fikrah kita..

ramai sangat orang dalam bloglist privatekan blog,

is a public blog too mainstream?

should i start privatize my own?

hmm.

too many things happened.


cannot imagine what life would be in the next few weeks.
really, i miss my family.

im ending my sophomore! almost 2 years away from home, i cannot believe it.
tapi dah jadik pun, so?

saudi, pls be kind and let me home.
insurance agent, dont make me liable of that.
att, please reimburse me.

~$$$ pergi macam tu je? tak. Allah knows whats best! Wallahiii!


kerana sungguh, bantuan Allah itu akan datang bagi mereka yang tidak mencampurkan yang Islam dengan yang jahiliyah.

eh?

kerana tentangan dari yang tersayang itu bukan satu alasan untuk terus futur.

kerana usahaku yang masih merangkak ini bukti aku masih berusaha dan tidak putus kerana yang putus itu adalah yang kuffar.

kerana sungguh, berbeza benarkah fikrah kita yang mahukan Islam itu naik kembali? sungguh?

Allah, jangan biar aku futur kerana itu.

semoga ukhwah itu bertaut kembali, mekar kembali,
sepertimana tulip ketika ini yang sedang rancak mewarna alam.

Allah, aku rindukan mereka,


lillahi taala :'(

jangan biar aku pergi,
jangan biar aku,
jangan biar,
jangan,
ya ukhti..

kerana tangisan dalam diam ini,
semakin..

Allah. Allah. Allah.

No comments:

Post a Comment