Pages

Wednesday, December 14, 2011

maka bermulalah langkah pertama

khutwatul awwali (langkah pertama saya)

beberapa jam sebelum final paper yang pertama.
inilah yang dikatakan.
saat-saat muntij.
untuk menyerap ilmu.
secara total.
dan muntij.
semua yang bakal diuji dalam BIOSC 001 esok telah habis.
habis.
habis.
diselak.
sambil lalu.
insyaAllah masuk.
dan masuk.


mungkin juga.
khutwatul awwali membuang karat jahiliyah.
harus bermula.
hari ini juga.
sebab.
saya rasa muntij.
pada hari ini.
maka.
sayonara jahiliiyah.
saya ucapkan.
kepada

dah lama.
nak buang.
lagu-lagu lagha ni.
tapi rasa sayang tu ada.
sayang pada jahiliiyyah?
astaghfirullah..


ini.
yang saya qurbankan.
untuk.
selangkah lebih dekat.
sedetik lebih hampir.
pada Pemilikku.
mungkin.
kalian.
lihat ini.
khutwatul awwal.
yang dangkal.
tapi.
bagi saya.
ini.
MUNTIJ!

hehehe. salam. bermulalah perang duniawi esok.
menandakan dekatnya saya.
dengan.
muktamar.


saya.
rindu.
mama.
abah.
sangat.
:'(

kuatkan hambaMu ini Allah..

No comments:

Post a Comment